Garantie en klachten | Belicons

Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie

Ik doe natuurlijk mijn uiterste best om mijn producten in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een product kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Als dit het geval is, dan moet je dit binnen twee maanden nadat je gemerkt hebt dat er iets met het product aan de hand is bij mij melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik er kosteloos voor zorgen dat het product gerepareerd of vervangen wordt.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om je klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@belicons.nl of het formulier ‘Ik heb een klacht’ op de contactpagina in te vullen. Als we er niet samen uitkomen, dan is het mogelijk om het geschil te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie ( http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan kun je je klacht deponeren via dit platform van de Europese Unie.